Destination Säffle

Båten går om 50 minuter. Jag har inte packat färdigt, inte duschat och knappt läst ut Du & jag i trafiken. Ändå sitter jag här och skriver. Jag måste vara dum i huvudet. Nä, så illa är det nog inte förresten... Enda som ska ner i resväskan är datorn och necessären. Sen tror jag att jag har packat ner det nödvändigaste för att klara av två veckors intensivkurs! ... I hope.
Sarah och Julia, det här kommer att bli så kul! Jag har bara bra vibbar inför det här äventyret och det väl ett tecken på förmodad framgång? Körningen med pappa har mestadels förflutit förvånansvärt smärtfritt och det är ju riktigt roligt att köra bil. Who knew? Inte jag iallafall.
Jag ser med blandad nervositet och förtjusning fram emot det här... För nervös, det känns helt okej att få vara så här inför ett av livets "måsten". För det tycker jag att det är, körkort hör till allmänbildningen på något sätt. Tacksam är något jag också är, gentemot mig själv, då motivationen till att ta körtkort sakta med säkert har... hmm... ja, nånting!
Time to leave... Later! /Olivia

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mestadels va det roligt också:) speciellt halkan måste jag säga;) Vi kommer klara det här sötnos<3 det kommer gå så bra för dig på onsdag! pusss

2008-09-15 @ 15:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0