OS + Liseberg + Elefant = Onsdagstankar

Först måste jag inleda med ett tillägg till gårdagens inlägg... Jag skrev ju om de svenska insatserna hittills i årets OS och jag glömde helt att nämna silvret i tennisdubbeln! Det var en fantastiskt bedrift av paret Thomas Johansson/Simon Aspelin - creds till er! Synd bara att inte Björkman/Söderling lyckades lika bra...

... som Usain Bolt gjorde - shit, vilken snabb jamaican! Han är ju helt otrolig den pojken, för pojke är han. Inte mycket mer än så iallafall. 23 år imorgon och två guld plus två världsrekord i ett OS. Jag finner inga ord för sådan överlägsenhet och framgång. Bara att gratulera, förundras och njuta.

Idag har jag förresten varit på Liseberg med familjen. Jag blev som ett barn igen, för jag tycker att det är så löjligt roligt att åka alla "magkittlande" attraktioner! Framförallt Kanonen, Balder och Lisebergsbanan! Barnsligt roligt... och jag har aldrig varit med om att nöjesparken har varit så glesbefolkad! Kö-tid: 00 timmar, 00 minuter. Aldrig varit med om något liknande, men det är bara att vara tacksam! Vi hade en mycket trevlig eftermiddag med familjen, speciellt när alla fem knödde in sig i samma Flumride-stock och när allihopa lite senare (skrikandes i kör) åkte Balder. Tack familjen!

Imorgon spelar Elefant på Sticky Fingers och jag hoppas att ni alla har tänkt att knalla er dit! Ska ni inte dit så ber jag er att tänka om, för det kommer bli så grymt! Elefant är alltid grymma... och bra och coola och bäst och allt. Track of the day får bli deras låt Olivia. Behöver jag ens säga varför? Creo que no. http://www.myspace.com/elefantonline.
¡Ahora necesito dormir, para poder conducir mañana y después bailar toda la noche! Hihihi... Besos / Señorita Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0