Jag blir tokig på...

... det här jäkla packandet! Vad ska man ha med sig när man ska vara borta i tre månader? Hur ska allting få plats i resväskan? Just nu känner jag mig mest stressad och irriterad och jag vill helst att allt bara ska fixa sig av sig själv. Eller som Sarah, som också har packningspanik, och jag pratade om förut; att antingen borde man ha en trollstav som man kunde svinga med lite och så vipps, så var väskan färdigpackad... och stängd. Det känns som det största problemet i mitt liv just nu. Att få stängt resväskan.
Ett annat alternativ vi diskuterade var att man skulle ha en sådan där husalf som packade åt en. Som liksom bara visste allt vi behöver och vill ha med oss. Det skulle ju bli så mycket lättare då... ju.

Det ska gå. Om jag så måste ta till våld, så ska det gå. Jag ska banne mig få med allting som jag har tänkt att få med. Dock är tiden knapp. Vi åker om knappa 55 timmar! Tills dess ska jag hinna packa, springa, tvätta, städa, restaurang + utgång med tjejkompisarna, avskedsfika med familjen m.m., m.m. Däremellan ska jag också försöka klämma in lite sömn.

Det är med sorg i hjärtat som jag konstaterar att mina älskade spinningskor troligtvis inte kommer att få plats. Jag får helt enkelt försöka klara mig utan dessa underverk under tre månaders tid. Cyklas ska de göra, för att inte tappa känslan och tekniken, vilket jag i och för sig inte tror att jag kommer att göra i första taget, men ändå. Jag har kollat upp två gym därnere som verkar riktigt fräscha och ja, klart att de har spinning på schemat! BODYPUMP™ också, självfallet.


My precious... (Här sprillans nya. Obs.: fortfarande lika snygga!)

Imorgon blir det fest! Jo minsann, avskedspartajj och inget annat. Mycket vänner, mycket glädje och framförallt mycket dans! Det är åtminstone tanken. Jag hoppas att tanken blir verklighet <3

Med kärlek / O.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Älskling! va gulligt att du skriver om mig också:) vi ska se till att väskorna på nåt sätt rymmer allt vi behöver, ja tror nästan vi måste ta till med våld ja:P hahah. Pronto estamos allí, mi amor! Será tan divertido!! Te amo para siempre!<3

2009-02-21 @ 01:12:45
URL: http://sisterhood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0