Whenever you're close to me, you're like the sun

Egentligen har jag inte alls tid att sitta här, för tiden går så mycket fortare än vanligt när jag gör det. Jag har inte den tiden. Eller rättare sagt, jag borde inte ta mig den tiden, utan istället ta mig tid till att förbereda morgondagens Cykel 30 på City. Först vill jag bara dela med mig av denna vackra vy från ett fönster på mitt jobb/familjens företag, Café Isbolaget. Tänk att himlen kan skifta mellan så otroligt vackra färger.


Utan havet är jag inte hel.



Idag har det ju pumpats också! Jag fick ju köra "mitt" pass på Backaplan igen, som numera är Lindas, vilket. Det var väl bäst att det blev såhär. Jag åker ju om tre veckor! Men jag kommer att sakna mina deltagare. Flera av dem sa idag att de kommer att sakna mig också och att de tycker att du är ju så duktig och det har varit så kul att köra med dig! Vad synd att du inte ska köra detta passet längre... Jag blev nästa rörd när dessa personer sa det. Än en gång känner jag en sådan glädje över att kunna inspirera, motivera och bidra till att andra trivs med sin träning och inte minst tränar säkert. Dessutom med garanterat resultat. Obeskrivlig känsla!
Idag bestod förresten mitt team av 25 personer, vilket är optimalt egentligen. Då kan jag se alla. Då kan jag göra mitt bästa för att ta kontakt, rätta och berömma. Då kan jag förmedla ett kick ass-pass.

Imorgon, en halvtimme efter mitt cykelpass, har jag bokat in mig på BODYPUMP™. För en gångs skull ska jag agera deltagare, vilket inte har hänt i min pumpvärld på alltför länge. Jag ska bara fokusera på mig själv. All energi som går åt till att vägleda och peppa deltagarna igenom mina pass, ska jag imorgon lägga på att utmana mig själv i rygglåten, med 14 kg. Axlar ska också få sig en fetare omgång än vanligt. På ben och biceps fortsätter utmaningen med de 22 resp. 9 kilona, som jag kört med ett tag nu. Imorgon ska alltså musklerna pumpas extra mycket. Underbart ska det bli.

Oj, nu skrev jag mer än nödvändigt. Som tack för visat intresse tillägnar jag dig den underbara stretchlåten från BODYPUMP™ 65. För övrigt en av de absolut grymmaste releaserna! Undrar på om den faktiskt är den bästa jag har upplevt. Jag tror det.



Lev och älska nu, allihopa / O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0