Licensierad Les Mills-instruktör!

Här har ni beviset på det, mina vänner. Jag har officiellt blivit godkänd på min licensvideofilmning och är numera en licensierad Les Mills BODYPUMP™-instruktör! Glädjen och lättnaden jag känner just nu är svår att beskriva. Så fantastiskt underbart! Nu kan jag söka jobb som BODYPUMP™-instruktör i hela världen, eftersom utbildningen är internationell, liksom alla Les Mills' program. Nu kan jag vara så galet stolt över mig själv.



"This is to verify that Olivia Möller has been trained and assessed against international standards as a LES MILLS BODYPUMP® Instructor."

Isn't it awesome?!?!

By the way så vikarierade jag ju på Emils Cykel 45 i Frölunda igår kväll. Det passet gick mycket bättre än det på City i tisdags. Det känns bra med en uppåtstigande kurva må jag säga! Även om sju cyklar stod tomma, så sprudlade det av härlig cykelenergi i salen! Jag höll vad jag lovade om att köra järnet med dem, så deltagarna vet vad de ska svara om de får frågan på nästa pass, haha...

Ikväll ska det minsann firas, först med ett stenhårt pass i Kållered och senare med lite partajj... Wanna get the kind of legs shorts want to wear? Try this.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0