Hetast just nu... och alltid. Troligtvis.

Idag ska jag göra något riktigt tjejigt. Jag ska inte skriva om sport eller träning, vilket jag ju oftast gör här. Istället ska jag lägga upp ett inlägg med snudd på töntvarning. För det är bra att vara lite töntig ibland, inbillar jag mig, för att inte behöva vara så vuxen och mogen jämt...
Jag står för allt jag skriver här, så även idag. Därför tänker jag nu erkänna vilka män som jag är lite småkär i på ett eller annat sätt, hihi. Så, här är de 12 hetaste männen just nu, utan inbördes ordning...

... eller jo, King Henrik är ju självklar etta. Alltid.

Henrik Lundqvist; världens bästa, och överlägset hetaste(!), hockeymålvakt. Frölunda behöver dig igen!



Karl Fabricius; ännu en hockeyspelare av världsklass som varje match sliter något kopiöst i Frölunda. Vill ha denna sexiga norrlänning, haha...



Robert Pattinson; Twilight-stjärnan som alla tjejer verkar ha förälskat sig i. Även jag, men bara lagom.
 


Fernando Torres; " El Niño" är för mig världens bästa fobollsspelare. Sedan är han ju spanjor också. En rysligt het sådan.



Johnny Depp; ... men han får bara vara med som Jack Sparrow. Olagligt charmig i den makalösa rollen. Det pirrar nästan.



James Morrison; som helt igenom har förtrollad mig med sina låtar. You give me something.



Jonathan Rhys Meyers; självklar kandidat på hetaste-listan ända sedan jag såg Bend It Like Beckham på högstadiet. Sådär härligt mystisk... and terribly sexy.



Ryan Gosling; ... men bara i The Notebook, som Noah Calhoun, den där romantiska drömkillen...



Patrick Dempsey; vad vore listan utan en Grey's Anatomy-karaktär? Här ser ni den mest attraktive.



Ed Westwick, Chace Crawford, Penn Badgley; tanken var att det här skulle bli en topp-10-lista, men det gick inte att välja endast en av dessa tre mycket stiliga Gossip Girl-hunkar. Därför får de dela på en plats, mycket välförtjänt. Kolossalt fräscha pojkar. Alla tre.

Någon som har något att tillägga? Saknar du någon? Kanske någon favorit på min töntiga hetaste-lista? Then, let me know :) Otherwise, sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0