Följ med på rundvandring...

... i vår söta lägenhet! Stig in och se hur vi har det i vår 45m2 lilla bostad, (C/ Portal Nou 7-3-1, 08003 Barcelona, España; för er som vill skicka post!). ¡Bienvenidos!

Välkommen till vårt enkla hem...


Där har ni hela nedervåningen på en bild; inte dåligt! Eller hur?

Sarah är så duktig som diskar och torkar efter Emma och mig!


Posa på toan kan man också göra.


Overview; litet, men ändå mysigt och vi trivs kalasbra.


Emmas och Jens mysloft, där det inte alls är högt i tak!


Rundvandringen fortsätter nedför trappan igen... Hejhej, Sarah lilla!




... och den fortsätter upp några trappsteg i trapphuset mot vår privata...


TAKTERASS!!!


Hallååå, är det någon hemma?



Efter lördagkvällens sena hemkomst, sov vi längre än vad vi vanligtvis gör. Detta medförde att vi kändes oss ganska sega igår, så begav oss ut på promenad för att få lite frisk luft här i BARCELONA. Vi knallade runt på gatorna i centrum i närmare två timmar innan vi lyckades hitta ett Starbucks, som inte var knökfullt. Mina fötter gjorde ont, men jag tröstade mig med att jag fick några fina bilder på både La Pedrera och Casa Batlló, som båda är Antoni Gaudís udda, men väldigt vackra verk. Båda hittar man på Barcelonas lyxshoppinggata numero uno - Passeig de Gràcia.

På gatan träffade vi också på Jonathan Rhys Meyers, en av de självklara männen på min Hetaste-lista. Han var lika het som vanligt!
... och Starbucks var lite sött och sliskigt som vanligt. Jag ångrar nästan att jag åt den den muffinsen... Fast nej, man ska inte ångra saker i livet. Gjort är gjort. No regrets. Även om den var riktigt mättande, var den ju trots allt god.




Mina flickor är de sötaste flickorna!

Nu är det hög tid för oss att knalla iväg till Holmes Place, vårt gym. 15 minuters gångavstånd härifrån. Mycket bättre än så kan det inte bli tror jag!
Eller jo, om ni, mina kära vänner, ville komma hit och hälsa på! Det skulle betyder oerhört mycket att få dela en del av detta äventyret med er. Er som jag bryr mig om.

Ha en fin måndagskväll, där hemma i kylan. Många varma kramar från lilla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0